Bageterie Boulevard podporuje divadla prodejem své nové bagety

Divadla v této těžké době často nedosáhnou na vládní finanční podporu. Některá by tuto situaci vůbec nemusela přežít, a proto nastupují na scénu zachránci v podobě velkých firem. Řetězec restaurací s názvem Bageterie Boulevard nabízí bagetu s názvem Hladový umělec a z prodeje každé takové bagety daruje společnost 10 Kč na podporu strádajících divadel.

V roce 2003 byla otevřena první provozovna Bageterie Boulevard na Vítězném náměstí v Praze a v roce 2017 již stála na třetím místě v počtu provozoven v České republice, a to hned po KFC a McDonald’s. Nyní se restaurační řetězec rozrostl také na Slovensko, do Německa a do Spojených arabských emirátů, v budoucnu by se měl postupně rozšířit do celého světa. V České republice však pandemie zasáhla všechny gastronomické podniky, a to hned dvakrát. Stejně jako většina provozoven fungují restaurace Bageterie Boulevard jako výdejní okénka. Ačkoli situace jistě není ani pro tuto společnost jednoduchá, na současné dění reagovala velmi hbitě a rozhodla se alespoň trochu pomoci kultuře. Lidé pracující v kultuře většinou nemají v době epidemie moc možností zachovat si stabilní příjem, a proto je to jedno z nejvíce postižených odvětví.

Martina Hájková, marketingová manažerka společnosti Bageterie Boulevard, o tomto tahu mluví  následovně: „Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme a myslíme na ty, kdo se uměním v této těžké době živí. “ Takto se vyjádřila na oficiálním Instagramu společnosti.

Do restauračního menu tedy přibyla nová bageta, která je promazaná máslem a doplněna sýrem Maasdamer. Její cena je 59 Kč a je možné si ji zakoupit na kterékoliv ze 45 českých poboček či prostřednictvím rozvozu BBdomu.cz. Z každé bagety putuje 10 Kč divadlům, se kterými firma dlouhodobě spolupracuje a kteří na oplátku nabízí různé výhody zákazníkům. Při předložení věrnostní karty Bageterie Boulevard totiž získáte u partnerských kin a divadel nejrůznější zvýhodnění. Tato bageterie spolupracuje například s Divadlem v Dlouhé, s Šaldovým divadlem, s Kinem Lucerna nebo Bio Okem.

Autor: Magdalena Kramperová


Kvůli nastalé mimořádné situaci nemohla divadla přivítat diváky ani v nové sezoně. Spousta z nich se však přesto nevzdala a za spadlými oponami realizuje alternativní projekty.


Na našem facebooku právě probíhá vánoční soutěž o pohádkové knížky. Zapojit se můžete až do 12. prosince.


Foto: mediaguru.cz, pexels.com

Příspěvek vytvořen 830

Související Příspěvky

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek
Dobrý Zprávy